16 - 18

Հոկտեմբեր

Երևան, Հայաստան

Լաբորատորիա

Հետազոտական աշխատանքի ուղղություններ

 

1. Կրտսեր դպրոցականների հոգեֆիզիոլոգիական ոլորտի առանձնահատկություններ

Այս ուղղությունը ներառում է.

ա)երեխայի զգայաշարժողական հակազդումների գնահատումն (ըստ ուշադրության գնահատում)

բ) շարժվող օբյեկտին հետևելը և համապատասխան հակազդումները

գ)ուշադրության փոխանցման պարբերականությունը միաժամանակ գործող 2 ազդակների ներգործությամբ

2. Կրտսեր դպրոցականների իմացական ոլորտի առանձնահատկություններ

Այս ուղղությունը ներառում է.

ա) ընդհանուր ընդունակությունների ինտեգրատիվ ցուցանիշը

բ) պատկերային մտածողության դրսևորումների առկայությունը

Ուսումնասիրության ընթացիկ արդյունքներ

2-4 դասարանի սովորողների հետազոտական տվյալները առանձին - առանձին ստանալով կազմավորված երեք խմբի համեմատման արդյունքում պատկերացում ենք կազմում յուրաքանչյուր խմբի հոգեֆիզիոլոգիական և կոգնիտիվ ինտեգրատիվ ցուցանիշների մասին: Միաժամանակ 4-րդ դասարանում իրականացնելով Շախմատ ուսումնական առարկա ուսումնասիրող և չուսումնասիրող սովորողների հոգեֆիզոլոգիական և իմացական ցուցանիշների համեմատական վերլուծություն` բացահայտվում է Շախմատ ուսումնական առարկայի արդյունավետությունը հոգեֆիզիոլոգիական և իմացական բարձր ցուցանիշների առկայության պարագայում: